Tobbe

Hellre hatad för den jag är, än älskad för någon jag inte är

LoLLL

Kategori: Allmänt

Jag kom just ham jag har varit och scootat. igår blev jag äntligen klar med att sätta på styret det tog 3 timmar att göra allt så mitt styre gick på -.-. Aja snt händer.

Rubrik :D

Kategori: Allmänt

Jag ska strax ladda upp en till bild... kommer snart. Men jag har just kommit hem från skolan, imorgon ska vi till comtek, vet inte vad vi ska göra så kanske det blir roligt får se!! Ses snart med bilden :)

:D

Kategori: Allmänt

1 dag närmre påsklove xD.. ... Kom just hem varit ute på rampen och så och scootat.. Mina delar har inte kommit än :/. ja ja dom kommer ngn gång i denna veckan :).. Slut på detta inlägget ses snart..

Dålig updatering

Kategori: Allmänt

Sorry för den dåliga updateringen... Har gjort lite läxor och varit på träning och så :P... Nästa vecka är det påsklov <3333

Disssccoooo

Kategori: Allmänt

Disco idag känner mig taggad ;D Scooter delarna blev dyra sammanlagt blev det 1.008 kronor ;o ja ja.. Jag har ju pengar så det räcker.. Bloggar mer strax Hejdå

:)

Kategori: Allmänt

Kände för att göra en glad smilley: :) 

Så ja ses imorrn :)          

HAPPY UPDATERING

Kategori: Allmänt

Yees Beställde just en al-v2 bar (ett styre) grymt coolt längtar tills jag får den :)))                         

Canon eller nikon?? och tack.

Kategori: Allmänt

Funderade på att köpa ngn av dom 2... Men vilken är bäst canon eller nikon? På eran blogg länka gärna till min då är du bäst.. och grunden till att jag startade denna bloggen var faktiskt pga liva och stella... Ni fick bloggning och se roligt utt och det är det ochså, så tack liva och stella här kommer länkarna

Stella: http://stellamatildalindstrii.blogg.se/

Liva: http://lillaliva.webblogg.se/

Begge är jätte snälla ses snart allesammans.. Hejdå--

Klicka på mina bilder

Kategori: Allmänt

Hejssan,
För att ni ska se mina bilder tydligt o så måste man klicka på dom c;
Herrå bloggar mer strax :)

första bilden av mig på bloggen c;

Kategori: Allmänt

Fail lol haha

Kategori: Allmänt

Haha failade på förra bilden bara klicka upp den så får ni se vad jag skrivit :,)  Ses imorrn herrå.. :)

Bilder på mig snart :D

Kategori: Allmänt

snart kommer det bilder på mig.. Jaa då ni hörde xD. Hittar inte mobil sladd så min kompis liva hjälper mig hon är en riktigt bra bloggare.. checka hennes blogg ANNARS!! xD Men nej här kommer linken
http://lillaliva.webblogg.se/    Jag kan ju inte skicka bilder på mig så jag skickar en bild jag redigerat på ngra stenar jag hittade på stranden i sommras.. Ses snart herrå.


Hejsan Allihopa :D

Kategori: Allmänt

Jag har just skapat en ny blogg, SÅÅÅÅ GLAAAAAAAAAAD ;D.. Vet inte vf lol... Men jag ser fram imot alla inlägg jag ska göra.. 

Ses snart -Tobbe