Tobbe

Hellre hatad för den jag är, än älskad för någon jag inte är

Top 10

Kategori: Allmänt

Här kommer mina top 3 remixers:
1:Skrillex
2:Flux pavilion
3:UKFDubstep

>.> :o :(

Kategori: Allmänt

Alltså jag vill inte svära men ... jo det vill jag:fan vad dumma dom var!!!!!!!! såg just flight 93. jag ska flyga om 2 månader...  flight 93 handlar om 11 september :( Dom var helt sjuka i huvudet Juuu!

Låst mobil? >-<

Kategori: Allmänt

Jag var på elineberg i går, ngn försökte snatta min mobil dom lyckades inte jag kom och så kutade dom iväg. nu så pratar jag med ngn på skype.. btw dom låste min mobil så jag inte kan komma in.. seri. Oschyst....

Lördag :))))

Kategori: Allmänt

Äntligen finally saturrddaaay :D. kom just hem från rampen, sorry för sen updatering ..:/ :D Men iaf skriv gärna i kommentarerna om ni gillade mitt nya motto :D.

Vet inte :D

Kategori: Allmänt

Vet inte helt vad jag ska skriva nu :/  hmmmm jag gillar chocklad kan jag väl säga antar jag? :D men jag ska säga en sak till: Jag vet inte vad?? :D bloggar om jag kommer på nåt :D

Nytt motto

Kategori: Allmänt

byttat motto till: Hellre hatad för den jag är, än älskad för någon jag inte är
Det stämmer så perfekt känner mig poetisk just nu :D typ så här

Roser är röda
Violer är blå
Vad ska jag skriva
jag är dålig på att rima :D



Mobba mig inte för jag är dålig på att rimme och Hellre hatad för den jag är, än älskad för någon jag inte är är något som stämmer lek inte nån annan.. Tro inte du är nåt förrän du bevisat det. det är kanske dåligt men jag pratar bara allvar nu xD..(underlättar läget med en smilley :D) ska äta har gäster ses snart.

Idk=idontknow xD

Kategori: Allmänt

Visste inte vad jag skulle skriva på rubriken så det fick bli så ^^ Jag ska snart få en kabel till min kamera :D (en gammal nikon) :) har någon provat clownfish på skype den är ju skojsig(om ordet exsisterar xD) alltså skojsig :D ska snart ändra motto till något annat :D följ mig gärna :D.. ses snart

Halllluuuu :D

Kategori: Allmänt

Tjenaaa xD
Alltså jag har haft roligt idag i skolan, med tanke på hur tråkig skolan är egentligen x). Alltså om nån oschyst person ser det här var inte oschyst.. jag har varit mobbad i 3:an och 5:an. och jag hatade det i 3:an sa jag det och i 5:an var det någon som ringde in och sa det och idag så skulle jag ta upp skoldagboken gissa vad det stog?.... det stog Loser jag har varit deprimerad idag.. men iallafall i love my blogg :Dses om typ 20-30 min ;)

Glas är ute :D

Kategori: Allmänt

Sorry att jag inte bloggat på länge.. men jag har inte mått så bra på sistonde : ( men iaf jag sitter och dricker lite juice ur packetet just nu, glas är ute juu! :D   här kommer en bild från 2008 :D Jag känner mig sen :D


det är jag i målet släppte just in ett mål... dåligt av mig :)

Påsklov

Kategori: Allmänt

Heej skulle bara säga att jag inte bloggar på påsklovet.. bara det bye